poniedziałek, 20 lipca 2015

Makaron fusilli z łososiem, cukinią i pomidorem


Jak jesteśmy we dwójkę a dodatkowo nie ma czasu na gotowanie, robię makaron, szybko, łatwo i najwyżej w 20 minut…


Składniki dla 2 osób:

  • 250 g makaronu fusilli (u mnie z serii Deluxe Lidla)
  • 250 g surowego łososia
  • 1 nieduża cukinia
  • 2 pomidory
  • 1 mała cebula
  • garść świeżej bazylii
  • 3 łyżki twarożku koziego
  • 75 ml białego wina
  • sól, pieprz do smaku
  • oliwa z oliwek

Makaron gotowałam zgodnie z czasem podanym na opakowaniu a w międzyczasie...
Na oliwie z oliwek podsmażyłam drobno posiekaną cebulkę, dodałam pokrojoną w kostkę cukinię, lekko podsmażyłam, podlałam winem, dorzuciłam pomidora i łososia pokrojonego w kostkę i dusiłam jakieś 10 minut. Wrzuciłam zioła, dodałam serek i doprawiłam solą i pieprzem. Odcedzony makaron wrzuciłam na patelnię z sosem i gotowe!

Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...