środa, 22 lipca 2015

Kokosowy pudding chia z owocami i orzechami


Próbowaliście kiedyś nasion chia? Ja nie, ale dostałam nowy produkt Sante i jak spróbowałam, to stwierdzam, że są super, a do tego jakie zdrowe!



Składniki na deser dla 2 osób:


  • 6 łyżeczek chia (ja używam nowego produktu w ofercie Sante)
  • ok. 100 ml mleka kokosowego
  • łyżka płynnego miodu
  • po 2 łyżki jagód i borówek
  • 4 łyżki pokrojonych na ćwiartki truskawek
  • 1 łyżka posiekanych orzechów nerkowca


Nasiona chia zalałam mlekiem kokosowym i odstawiłam do lodówki na noc. Następnego dnia dodałam do nich miodu (jak pudding wyjdzie za gęsty to można również dodać mleczka) i wymieszałam. Rozłożyłam do 2 szklanek, udekorowałam owocami i orzechami i już! Gotowe!

Smacznego!


Letnie owoce

2 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie :) Miło mi, że bierzesz udział w mojej akcji "Letnie owoce". Pozdrawiam :)
    Izzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, spróbuję z innymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...