czwartek, 13 grudnia 2012

To jest taka kanapka, że mucha nie siada...


Przeczytałam kiedyś na blogu Kulinarnej Piniaty, że mąż jej taką kanapkę zrobił w ramach śniadania do łóżka... echhhh... pozazdrościłam i sobie taką zrobiłam :)

Wzięłam dwie kromki bułki, posmarowałam masełkiem, włożyłam pomiędzy plaster szynki, żółtego ser i pomidora, usmażyłam taką kanapkę na maśle, na osobnej patelni jajko sadzone, dałam jajko na kanapkę, rozkroiłam, żeby żółtko się rozlało i umarłam...

A Mój Mężczyzna dostał taką jak wrócił nocną porą z delegacji...



10 komentarzy:

  1. Ale Ci to wyszło mniam mniam -rewelacja taka kanapka!!!
    Polecam też jajko wbite w bułke i zapieczone w piekarniku posypane świeżym szczypiorkiem -też pychota!! :)

    Pozdrawiam Świątecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna kanapeczka! I piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz to ja pozazdrościłam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką silikonową foremkę jak te jajeczko ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...