środa, 19 grudnia 2012

Rozwiązanie konkursu przedświątecznego


Zarzuciliście mnie swoimi propozycjami wymarzonego menu wigilijnego, miałam ciężki orzech do zgryzienia...

Ale udało się i wybrałam, najbardziej spodobała mi się ta propozycja:


1. Lasagne bolognese (mogłabym ją jeść na każdą okazję!)
2. Morelowo-porowe roladki z kurczaka z delikatną nutą musztardową (doskonałe, delikatne, ach...:) )
3. Kopytka dyniowe (jako dodatek do roladek)
4. Biała Pavlova (jako deser, ale wg mnie jest to ciasto nad ciastami)
5. Sałatka z chrzanem (a niech będzie trochę z Wielkanocy ;) )
6. Grillowana pierś z kurczaka w paprykowo-tymiankowej marynacie (uwielbiam ją)
7. Muffinki pieczone w lodowych wafelkach (jako drugi deser)
8. Makaron z pieczarkami i mascarpone (żeby Mąż był szczęśliwy - uwielbia to danie!)
9. Roladki majonezowo-chrzanowe z szynki w galarecie
10. Sałatka warstwowa z wiosennych warzyw
11. Jajka faszerowane szynką, ogórkiem i porem
12. Pomarańczowa panna cotta (aby trochę jednak było czuć Świętami ;)

Marice postaram się wysłać prezent dzisiaj, najpóźniej jutro :)

Dziękuję Wam za wszystkie inspirujące odpowiedzi i do usłyszenia przy następnym konkursie :)

* zdjęcie pochodzi ze strony producenta.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...