niedziela, 18 października 2015

Makaronowy konkurs na Światowy Dzień Makaronu


Uwaga, uwaga! 
Równo za tydzień, w niedzielę, 25 października, Światowy Dzień Makaronu!!! 
Nie można go nie uczcić solidną miską makaronu z wyśmienitym sosem, zupą, czy czym kto lubi… 
A ja z tej okazji mam dla Was bardzo makaronowy konkurs, szczegóły poniżej…

Nagrody
Do wygrania są 2 zestawy z makaronami, kaszami, mąkami i płatkami śniadaniowymi Lubella (18 produktów, jak na zdjęciu).

Co zrobić by wygrać?
Pokaż mi swój ulubiony sposób serwowania makaronu, zaskocz mnie, oczaruj, wbij w fotel swoją kreatywnością. Wyślij przepis ze zdjęciem swojego ukochanego własnoręcznie wykonanego dania makaronowego, pokaż nietypowy sposób użycia/podania/jedzenia makaronu, jednym słowem pokaż jak świętujesz Światowy Dzień Makaronu. Zgłoszenia będą na bieżąco publikowane na moim profilu na FB. 

Nadsyłajcie TYLKO swoje zdjęcia.

Zasady
1. jedna osoba może brać udział w konkursie nieograniczoną ilość razy, ale wygrać może tylko jedną nagrodę
2. ja wybieram zwycięzcę, Lubella funduje nagrody a agencja Synertime je wyśle (ale tylko na adres w Polsce)
3. zgłoszenia proszę nadsyłać na adres langejoanna@wp.pl, czekam na nie do końca Światowego Dnia Makaronu
4. miło mi będzie jak polubicie mój profil na FB

Powodzenia!



5 komentarzy:

  1. fajny konkurs, jaki jest czas trwania, do kiedy mozna nadsylac zgloszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca Światowego Dnia Makaronu, czyli 25 października...

      Usuń
  2. Przepraszam ale nie widzę adresu mailowego by wysłać zgłoszenie ? Albo mam chwilowe zaćmienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...