piątek, 13 czerwca 2014

Szaszłyki z łososia z ananasem i truskawkami


Niniejszym z dumą prezentuję moją pierwszą rukolę, po raz pierwszy w życiu jestem ogrodnikiem/warzywnikiem, sama zasiałam, nazbierałam i podałam na obiad :)


Składniki dla 4 osób:


  • 400 g filetu z łososia norweskiego
  • 1/4 ananasa
  • 1/4 kg truskawek
  • 3 łyżki sosu sojowego
  • łyżka tartego imbiru


Do podania:

  • 4 garście rukoli
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • ryż ugotowany z szafranem


Łososia umyć, osuszyć, obrać ze skóry, pokroić na kawałki mniej więcej 2 x 2 cm. Wymieszać z sosem sojowym i imbirem i odstawić na 30 minut. Truskawki umyć i odszypułkować. Ananasa obrać i pokroić na kawałki mniej więcej 2 x 2 cm. Na szpikulce do szaszłyków nadziewać naprzemiennie kawałki łososia, ananasa i truskawki. Na mocno rozgrzanej patelni grillowej smażyć po 2 minuty na każdej ze stron.
Rukolę umyć, skropić oliwą, układać na każdym talerzu po garści rukoli a na niej upieczone szaszłyki. Podawać z szafranowym ryżem.

Smacznego!



Przepis bierze udział w konkursie:

Grilluj z łososiem norweskim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...