wtorek, 24 lutego 2015

Lekka kolacyjna sałatka - łosoś wędzony, awokado, jajko, papryka, gorgonzola i koper…


Nie lubię jeść sama, zazwyczaj jem szybką kanapkę czekając na resztę domowników i "normalny" posiłek. Są jednak chwile, że się rozpieszczam i robię sobie sałatkę dla singla…



Na talerzu ułożyłam:


  • połówkę awokado pokrojoną w paseczki
  • po kilka paseczków papryki żółtej i czerwonej
  • jajko na twardo pokrojone na ćwiartki
  • ok. 50 g wędzonego łososia z koprem
  • kilka cząstek gorgonzoli


Całość skropiłam oliwą, malinowym octem balsamicznym i posypałam koprem. Mniammm...


Sałatkę przyrządziłam z łososiem z koprem z serii Kompozycje smakowe firmy Suempol.


W ramach testów próbowałam łososia wędzonego Suempol z serii kompozycje smakowe z cytryną, koprem, czosnkiem niedźwiedzim, z których faworytami zostali łosoś z cytryną i właśnie ten z koprem.

Jedliśmy również łososia pacyficznego zwanego łososiem dzikim, który jest odławiany w swoim naturalnym środowisku u wybrzeży Alaski. Ma ciemniejsze i lekko słone mięso, a my wykorzystaliśmy go do przygotowania sushi :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...