piątek, 31 października 2014

Cukiniowo - ziemniaczana zupa krem z kremowym serkiem


Najszybsza i najlepsza, mega rozgrzewająca zupka jesienna, zapraszam!

Składniki dla 4 osób:


  • 1 średniej wielkości cukinia
  • 3 średniej wielkości ziemniaki
  • 1 mała cebula
  • 5 ząbków czosnku
  • 2 cm korzenia imbiru
  • kremowy serek Apetina o naturalnym smaku
  • łyżka klarowanego masła
  • sól, pieprz do smaku
  • do podania - grzanki z chleba lub z bułki


Na maśle podsmażyłam drobno posiekaną cebulkę, czosnek i imbir. Dodałam ziemniaki i cukinię pokrojone w kostkę. Smażyłam mieszając przez kilka minut. Zalałam wodą (mniej więcej 1 litr) i dusiłam ok. 20 minut. Miękkie warzywa zblendowałam, dodałam serek Apetina, lekko dosoliłam do smaku. Zupę podałam z grzankami z chleba pieczonego w piecu opalanym drewnem (stąd ta czarna skórka) podsmażonymi na maśle.

Smacznego!




Dania z serkami kremowymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...