czwartek, 13 listopada 2014

Kremowe bezmięsne indian curry


Zrobiłam naprawdę pyszne curry, ale bez mięsa… narzeczony pogrzebał widelcem, popróbował i zapytał "a gdzie mięso?", ach Ci mężczyźni…



Składniki dla 4 osób:


  • duża cebula
  • szklanka pokrojonej w kostkę dyni
  • szklanka pokrojonej w kostkę cukinii
  • szklanka pokrojonego bakłażana
  • 1 1/2 szklanki gęstego soku pomidorowego
  • opakowanie serka kremowego Apetina India
  • łyżka oliwy z oliwek
  • łyżka masła klarowanego
  • łyżeczka cynamonu
  • łyżeczka kuminu
  • łyżeczka kardamonu
  • 1/2 łyżeczki sproszkowanego imbiru
  • 1/2 łyżeczki chili
  • 4 łyżki posiekanej kolendry


Na patelni rozgrzałam oliwę z masłem, dodałam cebulę pokrojoną w grubą kostkę, dorzuciłam przyprawy i smażyłam 3 minuty. Dodałam dynię, smażyłam 5 minut. Dodałam cukinię i bakłażana i smażyłam kolejne 5 minut. Wlałam sok pomidorowy i dusiłam 15 minut. Na sam koniec dodałam serek Apetina India i dokładnie wymieszałam.
Curry podałam z szafranowym ryżem jaśminowym. Posypałam posiekaną kolendrą.

Smacznego!




Dania z serkami kremowymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...