wtorek, 26 listopada 2013

Gulasz cielęcy delikatny


Składniki dla 4 osób:


  • 60 dag cielęciny
  • cebula
  • 3-4 ząbki czosnku
  • szklanka bulionu
  • łyżka oleju
  • łyżka mąki
  • łyżka śmietany
  • sól, pieprz do smaku


Mięso umyć, osuszyć, pokroić na drobne kawałki, oprószyć mąką i podsmażyć na oleju. Wrzucić do garnka, zalać bulionem, dodać cebulę pokrojoną w piórka i wyciśnięty przez praskę czosnek. Dusić do miękkości. Pod koniec gotowania posolić, popieprzyć do smaku i zagęścić śmietaną.
Podawać z ziemniakami, kaszą lub ryżem. Ja podałam gulasz z podsmażonymi knedliczkami, niestety nie mojej produkcji :(

Smacznego!


7 komentarzy:

  1. Robiłam ostatnio gulasz cielęcy - pyszny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tylko dobrą wołowinę kupić, żeby był mięciutki

      Usuń
    2. Wołowina to nie to samo co cielęcina:)

      Usuń
    3. Ciekawe,że wołowina i cielęcina to to samo:)

      Usuń
    4. Dziękuję za przypomnienie :) ach, jakże lekko się szafuje złośliwościami jak się jest Anonimem...

      Usuń
  2. jakie złośliwość - jak się nie ma pojęcia " co to cielęcina a co wołowina " to nie należy zabierać głosu i się nie ośmieszać pozdrawiam smiling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie to trzeba mieć jaja, żeby się nabijać z kogoś kto się przejęzyczył nie podpisując się nawet imieniem, o nazwisku już nie wspomnę… To jest mój blog, moje miejsce, więc serdecznie już nie zapraszam do ponownego odwiedzania.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...