piątek, 12 października 2012

Czosnkowo-cebulowe pieczone udka kurczaka


Popełniłam jakiś czas temu te piekielnie czosnkowo-cebulowe udka, zdjęcie zrobione wieczorem nie wyszło zbyt cudownie, zresztą jak apetycznie pokazać taką górę mięsa??

A u mnie faceci mięsożerni, więc się okazało, że te 10 sztuk to na 4 osoby za mało :( przypominam, że jeden z tych facetów ma niecałe 10 lat a córeczka przy każdej okazji przypomina, że jest wegetarianką i bierze dokładkę... mięsa :D

Przepis łatwy, składników nie za dużo, można je podać z czym się chce, u mnie były z fasolką według tego przepisu - KLIK.

Składniki na 4 osoby:

  • 10-12 pałek z kurczaka
  • łyżka oleju
  • 4 łyżki sosu sojowego
  • 4 ząbki czosnku
  • 1 duża cebula albo 2 średnie

Czosnek drobno posiekać, cebulę pokroić w piórka, wymieszać składniki marynaty i włożyć do niej kawałki kurczaka, potrzymać w niej minimum godzinę (ja zostawiłam na noc) i upiec. U mnie piekły się przez godzinę w 180 stoniach.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...