czwartek, 25 października 2012

Dzień drugi warsztatów z polska-gotuje.pl, edycja VI - drób i podroby...


* zdjęcie zakoszone Piniacie ;)

Cóż ja mogę napisać, skoro wszyscy już to zrobili?

Piniata napisała o Grupie Trzymającej Władzę - tekst

Biedrona krótki przewodnik survivalowy warsztatów - tekst

Gosia o horrorze w kuchni - tekst

Damian o tym jak było fajnie - tekst

To co ja mogę?
Po pierwsze to, że wreszcie postanowiłam, że już dłużej nie mogę patrzeć na marnowanie ugotowanego przez nas jedzenia i zabrałam "resztki" do domu, karmiąc rodzinę, sąsiadów i... psy... tak, tak, to było jedno z ciekawszych dań "ugotowanych" podczas warsztatów (dzięki Piniata!!!):


Miki wcinał kości z duuuużym zaangażowaniem:


a Lotka w drugiej stronie ogrodu wcinała swoją porcję:


Po drugie dziękuję:
  • GTW za super zabawę
  • Marcinowi Budynkowi, który bezustannie przypominał mi o wyjęciu rąk z kieszeni i za Augustowiankę ;)
  • Joasi Polak za wspólne gotowanie, poniżej nasze i nienasze dzieła:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...