wtorek, 22 maja 2012

Kartoflanka z wędzonym łososiem według Małgorzaty Kalicińskiej


Poniższy przepis pochodzi z książki Małgorzaty Kalicińskiej "Widok z mojego okna. Przepisy nie tylko na życie".
Uwaga dla Anonimowego, który zechce mi znowu zarzucać, że rozdaję stare książki - czytałam i przepis zaczerpnęłam z mojego egzemplarza książki, ten na konkurs jest zdublowanym prezentem...

Składniki na 4 osoby:
  • pęczek świeżej włoszczyzny
  • młoda cebulka
  • ząbek czosnku
  • 6 młodych ziemniaków
  • 100 g wędzonego łososia
  • 3 łyżki posiekanego koperku
  • łyżka masła
  • łyżka śmietany
  • sól, pieprz

Posiekaną włoszczyznę, cebulkę, ziemniaki i czosnek zeszklić na maśle, zalać wodą, podgotować chwilę (z młodymi warzywami to rzeczywiście chwila).
Łososia porwać na strzępy, wrzucić do zupy, dodać koperek, posolić, popieprzyć, gotować 5 minut.
Dodać łyżkę śmietany i gotowe :)

Szybko, co?

Smacznego!

2 komentarze:

  1. podrasowana kartoflanka ! świetny przepis ;)
    pozdrawiam ciepło,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w książce wiele innych :)
      Zapraszam do konkursu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...